fredag 31 augusti 2012

Missnöjd!!

Jag absolut hatar min nya hårfärg! Jag började nästan gråta förut, så illa är det!
Jag brukar inte vara sån annars, men när det gäller mitt hår, där är jag kräsen! Jag är nästan aldrig nöjd när jag går från frisören. Men det här är hemskt!
Jag vet inte vad jag ska göra, jag kan inte bara slänga i nån egen färg, jag betalade för fan 1350spänn för de här!!

Ååh vad jag mår dåligt över detta :(
Ska tvätta det ordentligt ett par gånger, så får vi väl hålla varenda tumme på att de grå försvinner & ser mer neutralt ut.
Ja, det är så illa så min hår allvarligt talat ser GRÅTT ut!!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

  1. ta 2 djupa andetag nu, de blir bra till slut:-) <3 du är alltid snygg åvsöt<3

    SvaraRadera