lördag 11 augusti 2012

Uppdatering på filmsidan

Detta har vart en riktig filmsommar, Hamilton va ett bra tag sen vi såg, men har ju inte bloggat om de tror jag :)


Älskar den! Helt min typ av film + Mikael Persbrant, kan väl inte bli bättre!?
Längtar efter 2an!


Hugo
Fruktansvärt knepig, men som Rickard sa, va så fängslande på nåt sätt att man va tvungen att se klart.
Ni vet att jag har svårt att förstå filmer, men helt klart finns det ett djup & nån mening med den.
Inget jag skulle se igen.



Så klart va vi tvugna att gå på bio & se nya Ice Age, som är några av mina favoriter!
& denna va inte mindre underbar alls, rekommenderas!



Lorax, sjukt rolig!
Plus att den har en mening, se den!



Nobels Testamente, såg vi på aldeles nyss.
Riktigt bra för att vara en svensk deckare!



Sen var jag väl sist i världen med att se denna?
Men nu längtar jag efter den andra filmen, sjukt bra här med för att vara svenskt!



A Thousand Words, med en av de roligaste människor som finns!
Filmen i sig va väl inte superrolig, för det är ett väldigt djup i denna.
Värd att se, för den va bra!


Hoppas ni fått lite tips om det är nån av dessa ni inte sett :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar