tisdag 1 januari 2013

Första januari tvåtusentretton

Jaha, då var det första dagen på det nya året! Som vanligt har man lite löften som man ska försöka hålla, har ett som jag verkligen ska ta tag i ordentligt. Så ni får peppa mig att inte ge upp ! :)

Nyårsafton spenderades hos mamma & pappa. Va inte planerat så, men dom åkte inte iväg till Uddevalla som va meningen. Vi käkade ryggbiff & citronfromage, spelade spel, drack vin, åt ost & kex, spelade kort & skålade med Malmsjö vid 12 slaget. Sen vid halv två tiden körde Tommy hem oss :)

Idag har jag bara slöat, är inte bakis, men har inte haft nån ork & en jävla huvudvärk. Jäkla mamma & pappa har säkert smittat mig igen. Men jag va ju sjuk precis innan jul, så jag kan ju inte va sjuk igen.

Har iaf vart ute en sväng idag, kollade brevlådan & va hemma hos mamma & pappa & hämtade Volvon. Nu ska jag strax ut i köket & göra middag. Ska göra köttfärslimpa med klyftpotatis, så det är bara att slänga ihop i en form & sen sköter det sig själv i ugnen, det är bra det :)

Hoppas ni hade en bra kväll ni med!

1 kommentar: