lördag 19 januari 2013

moderskärleken är det bästa som vi fått

Idag har jag gjort sockerfria chokladbollar! Är ju inte som vanliga, men går ju att äta när man är sötsugen ändå :)
Vi vaknade klockan 7 imorse, både jag & Rickard. Så vi satte på tvn & de va Petsson & Findus! Så vi tittade på de tills de va slut, sen vid halv 9 gick vi upp & käkade frukost :)
Va inne i stan en sväng förut med mamma & hjälpte henne köpa present till lilla Emma som fyller 1år på torsdag :)
senare idag kommer Rebecca hit! Så blir lite mat & mys ikväll :)

Kalaset gick bra igår, fick några presenter :)
Fick förlovningspresent av Jan & Jeanette, å den va proppad med gelehallon. Så den står på soffbordet nu & bara skriker åt mig- hahaha här står jag & frestar dig, för du får inte äääääätaaaa.

Baah, nu ska jag göra nåt annat en stund :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar