lördag 26 januari 2013

Livet har så mycket kvar att ge dig

Sitter & lyssnar på Lasse Berghagens Jennie, Jennie haha :)
Idag vaknade jag med världens tjockaste hals, snuvig näsa, hosta & feber. Lagom kul att jag har blivit sjuk igen.. Men de hinns inte med nu, så jag har duschat, tagit en alvedon & ryckt upp mig!
kl 15 ska jag hämta min lillebror & köra in honom till bowlingen, dom ska ha klubbmästerskap med FAIK. Har jag otur måste jag vara med dom & spela, men jag hoppas att de hittar nån annan som kan vara med, för jag vill inte!

Igår hade jag min lediga fredag, & den spenderades i soffan! Rickard ligger ju sjuk, så vi tittade på tv, jag gjorde smoothies till oss & så gjorde jag kyckling, ris & currysås till middag :)

Nu ska jag göra mig nåt enkelt att slänga i mig, vi höres :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar