onsdag 30 januari 2013

nananananananaaa BATMAN

jag har denna rubrik lite då & då till mina inlägg, men det är bara för att jag är så jävla grym!

min förkyldning håller i sig, men jag jobbar & står i :) har vart ute & promenerat söndag, måndag & tisdag! igår så va Jenny sällskapet & vi gick en runda på berget :)
jag var hos sköterskan igår & jag hade gått ner 8hg på två veckor :)
så jag tror att jag har kommit tillbaka upp ur den jävla gropen jag grävde ner mig i söndags! känns så jävla gött!
nu kanske många skrattar åt vikten, men det är bra på det lilla jag faktiskt har ändrat i mitt liv & sköterskan va stolt då en stabil viktnedgång går långsamt!
så ska tillbaka om två veckor & väga mig igen, för att få lite stöd & push! sen kommer de bli en gång i månaden, just för att ha nåt att sträva mot!

idag "försov" jag mig. eller ja, jag kom inte för sent till jobbet ändå! jag råkar somna om efter jag stängt av klockan å vaknar & ser att kl är 5.44 helvete. klär på mig, slänger ner min mat i väskan & ut i bilen, åker till jobbet på 4 minuter, käkar en banan i farten & stämplar in 5.58! vi börjar 6.00! mohaha!

dagen blir alltid helt galen när man börjar den med att stressa tycker jag, men de har inte vart så farligt ändå! fullt upp på jobbet & hade väldigt mycket att göra! jag kör specialen ensam nu, fast det är fortfarande massa grejer jag inte kan & vet än, men jag provar mig fram & lär mig allt eftersom :)
jag är så glad att jag tog tag i den här chansen att lära mig nåt nytt på jobbet!

Åh må jag ha den här känslan av att allt känns så himla bra ett tag till! nu när jag äntligen fått den!!
det är tillåme så bra att jag slänger in en hyffsat nytagen egobild!



2 kommentarer: