torsdag 17 januari 2013

hej!

Ja dagarna flyter på, jobbar å står i.
Simmat måndag & onsdag, bowlade tisdag & idag har jag "vilodag" som betyder bära ner alla hundra lådor med julsaker till källaren, byta gardiner, slänga döda blommor, byta krukor, laga mat, sy upp ett par paneler osv.
Jag har gjort de mesta, har matlagning & några gardiner kvar att byta.

I lördags fyllde jag ju åååår :D Så blev lite middag med föräldrarna & lillebror, blev en tidig kväll.
Jag fick en köksmaskin av dom, som man kan skära/strimla grönsaker med, igår va jag hemma hos dom & hämtade min andra present. TVÅ berlocker till mitt Thomas Saboo armband! Ett J & en jättesöt liten handväska :D Såå fina!

Imorrn kommer farmor, Tom, Jan, Jeanette & Joel! Så blir det tacos & tårta!
Påtal om tårta, bra att jag sa det, måste lägga mellan den idag då jag inte hinner de imorrn!

Lördag & Söndag är oplanerade, ska nog in & simma lördag förmiddag med min kumpan :)

Nej nu har jag suttit i soffan här & slappat snart en halvtimme, måste nog på´t igen :)
Rickard låter jag sova ett tag till, för jag pratade med han kl 12 idag & då hade han inte somnat än, så tror han behöver nån timme till för att orka sista natten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar