måndag 1 april 2013

En härligt lugn & skön påsk!

Ledigheterna bara springer förbi, dessa 5 dagar har gått otroligt fort! Men vad skönt det har vart att bara fått vara!
Påskafton va Rickard på Elmia, så då tog jag sovmorgon, åkte en sväng till stan & kikade lite, åt glass & sen åkte jag hem, käkade lunch innan jag åkte hem till mamma & pappa. Hämtade Rickard hemma sen när han kommit hem, så spenderade vi kvällen ute hos M&P tillsammans med deras grannar :) Käkade smörgåstårta & lekte med dom små!
Igår sov vi länge innan vit hämtade mamma, pappa & Jimmy & åkte till Kvänum där pappa var med & spelade i påskaslaget :) Sen åkte vi med dom hem & käkade lite rester :)
Idag har jag & Rickard vart i Skövde igen, vi hann ju inte med Biltema i torsdags, så blev det nu :) Var även på Plantagen & köpte två nya blommor till vardagsrummet :) Gick in på Lindex & köpte den där blusen jag så gärna ville ha förra veckan, men tyckte att det blev för dyrt. Så den fick följa med mig hem idag! :D
Sen åkte vi till mamma & pappa igen, tvättade bilen, städade inuti & gjorde rent sätena med läderrengöring :) Så nu är den vårfin! Byter dock mattorna till textil när vi byter däck tänkte jag :)
Så grillade vi, supergott!

Nu har jag landat i soffan hemma, är supersugen på godis men Rickard vägrade att åka till Floby när vi åkte hem. Så jag får väl sitta här utan då!!
Haha, nä jag borde inte äta mer, eftersom det är måndag, så lika bra. Men blir alltid sur när jag inte får som jag vill ;)



Hade såklart en påskbrasa på påskafton, men jag var aldrig ute & kollade för jag frös & hade huvudvärk. Så detta är en bild från förra årets påskeld :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar