lördag 6 april 2013

säker på att det inte var fredag den 13de igår?

Ni vet min dag igår som började så dåligt, den slutade också superdåligt. Fick ett migränanfall när vi va inne i stan & köpte pizza. Så jag fick lägga mig utan pizza! Värsta anfallet jag har haft på mycket länge med, så sjukt jobbigt! :(
Men nu är jag okej igen, har lite ont i huvudet än, men det brukar jag alltid ha dagen efter.
Nu har jag iallafall duschat & käkat ett päron :)
Rickards mamma & Ingemar kommer sen runt 12 tror jag, så blir väl fika då :) Sen ska vi iväg kl 14 :)

Nu ska jag kika på Kung Fu Panda 2, ta upp lite bullar ur frysen & sen klä på mig.


Måste bara säga att jag verkligen har världens bästa kille! Han tog hand om mig igår, bara va där när jag hade så ont. Tröstade mig när jag grät. Jag gråter alltid när jag har migrän & igår grät jag hur mycket som helst! Låg hos mig i sängen & höll om mig tills jag kunde slappna av & försöka sova. Åh vad jag älskar dig! <3

 Ha en fin lördag kära vänner! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar