fredag 5 april 2013

Fredagen den 5e

Åh helvetes jävlar & lite till! Dagen börjar med att man håller på att dö av förgiftning i sovrummet. Vi har balkongdörren öppen & de håller på att tömma ladugården på svinskit här ute idag. Ni kan ju bara ana vad det luktar!! Fyyy faaan att vakna upp till den lukten. Luktar som fan i hela huset. Åh vidrigt! Har nog åkt 15 traktorer här ute & hämtat skit bara sen jag gick upp för en timme sen!
Sen blev det ännu värre, jag gick ut för att hämta posten & glider i det geggiga gräset & sätter mig på räva. Får ena foten under mig så den gör ont nu :( Så jag fick slänga allt jag hade på mig i tvätten, bara bhn klarade sig utan att bli plaskeblöt & geggig :( Så fick hoppa in i duschen & skölja av mig, va geggig ända in på rumpan :(

Sen hade katten rivit upp påsen till mitt marknadsgodis.
Bra start på min lediga fredag, javisst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar