torsdag 11 april 2013

En produktiv dag! :)

Idag har jag mått lite sådär, haft huvudvärk & mått lite konstigt. Men har grejat ändå :)
Började dagen med en tripp till stan för att köpa nya strumpbyxor & vattenfast mascara till begravningen imorrn. Sen va jag på ÖB & köpte tvättmedel & sånt tråkigt. Sen en snabbis i affären, Rickard önskade mördegskakor med kola på, så fick handla lite till det :)
Så när jag kom hem åt jag lunch, bakade kakorna till Rickard & slängde även ihop en sats med chokladbollar när jag ändå va igång, så gott! :)
Nu har vi vart i floby & kollat på fälgar till cabben & tvättat bilen. Även städat i duschen med Cillit Bangs nya mousse som man bara sprayar på, låter verka lite & sen bara spolar av med vatten, smidigt :) Så nu känns det fräscht & fint där med :)

Nu ska jag kolla på klockan åtta hos stjärnorna & bara slappa innan jag ska laga middag, idag blir det lax! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar