lördag 27 april 2013

Mitt mål

Jag har äntligen tagit fram min cykel! Så jag har vart ute på en kvällsrunda, tredje dagen i rad jag cyklar den & den är på 3,7km
Precis lagom till mig som är så himla otränad & har världens sämsta kondition!
Så har jag installerat appen RunKeeper & har satt upp ett mål där, så från idag 27/4 - 27/5  ska jag cykla 45km!
Då måste jag cykla denna rundan tre dagar i veckan för att klara målet. Det känns inte som något som är omöjligt, utan nåt jag verkligen kan klara av!
Jag måste ha realistiska mål annars ger jag upp väldigt fort när jag inser att jag inte kommer klara det.
Så varför ska jag sätta för hög press på mig själv? Skulle jag nu cykla mer än mitt mål, ja då kommer jag ju vara så himla stolt! Än att sätta för högt, inte klara & sen bli väldigt besviken på mig själv.
Jag tycker att det är kul att cykla, jag avskyr att gå ut & gå så detta känns ändå okej! Men ni får mer än gärna hjälpa mig genom att peppa mig! Det är så värmande när jag får några snälla ord, det får mig att tro mer på mig själv :)


2 kommentarer:

  1. Underbara du!
    Låter Kanon och du kommer klara det galant!! :)
    Jättebra med mål och att du har satt upp ett visst mål som du ska klara av och gör du mer är det ju bara plus!
    Du är grym!! :) <3

    SvaraRadera
  2. Aw tack snälla! Blir grymt peppad av de snälla orden!
    Tack fina du!! :)<3<3

    SvaraRadera