måndag 22 april 2013

tack vare powerpuffpinglorna

Fick lite mer energi igår efter att ha slappat lite. Så jag & Rickard skurade altanmöblerna, sopade altanen & torkade fönstren! Sen kom mamma & pappa & drack kaffe & vi käkade middag, så vi satt ute på altanen, så gött! :)
Sen va de bowling & det gick så himla bra!! :D Jag minns inte slutresultatet, nåt på 537 eller nåt. Gjorde 220 i andra= nytt personbästa! Plus att vi vann & fick extrapoängen! 1079 fick vi, så stolta! :D
Kul att veta att jag faktiskt kan :)

Nu är Rickard iväg & grejar med bakluckan till cabben, så jag funderar lite på vad jag ska hitta på?
 Har lite tvätt kvar i tumlaren som ska vikas & disk som ska plockas ur maskinen iallafall :P
Sen vet jag inte riktigt, behövs ju dammsugas, men det är Rickards jobb ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar