söndag 27 september 2009

All this time can't get it off my mind

Igår åkte familjen till Lidköping & sen till Mariestad för att bowla, jag kände att jag nog inte skulle klara av att bowla 4 dagar i rad, så jag åkte till Skövde ist :)
Åkte hem till Emma & träffade Pattiz, iih va så kul eftersom det va så himla längesen!
Så vi chillade hemma hos Emma först, sen drog vi in till stan, gick först på Commerce, Emma handlade lite :) Sen åkte vi till Max & käkade, där va de låång kö! Sen gick vi på Elins Esplanad, jag köpte en grå lång kofta, ett skärp, mascara & en fickspegel (eftersom jag tappat bort min gamla) :)
Pattiz & emma handlade dom med ;) Sen åkte vi hem till Emma igen, käkade lite chips, grönsaker & dipp ;) Efter ett tag blev vi rastlösa & jag blev godissugen !! så vi åkte ett strög, till willys & köpte lite godis. Vi stog i parkeringshuset med bilen, skulle åka upp från willys till bilen med hissen, jag är lite seg som vanligt. Pattiz trycker på knappen innan jag hunnit in i hissen, dörrarna stängs & jag skriker MEEN VÄNTAAA!
hahah! jag hör pattiz & emma gapskratta i hissen hela vägen upp, jag tog den andra & när jag kom upp stog dom nästan dubbelvikta & skrattade!
Hahaha, pattiz trodde jag va med så hon tryckte på knappen! haha, det va roligt!
Sen hittade vi inte ut ur parkeringshuset! haha, rörigt, tog en stund men tillslut kom vi ner ;)
haha, jaa roligt! Sen strögade vi lite, sen körde jag hem dom så åkte jag hem.
Stannade en sväng hos farmor eftersom mamma & pappa va där. Men va ganska trött, så åkte hem & satte mig vid datorn en stund ist ;)

Ikväll är det match, hoppas det går bra!
Nu ska vi fika, & jag ska äta glass för jag har ont i halsen :o

/ Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar