måndag 14 september 2009

Så bit ihop och spela med för alla tittar på dig

Jag hatar att vara snuvig, det är det värsta jag vet! blää
kräftskivan i lördags va rolig iaf :) igår va mamma bakis för att pappa druckit! haha, så är det alltid, mamma är alltid dålig dagen efter pappa druckit, medans pappa bara va trött.
Att spela match med en som är bakis är väl inte så jätte bra, jag fick ungefär 100 poäng mer än honom på 3 serier, inte bra Jimmy! Så vi förlorade, meen vi deppar inte för de! :)

Idag har jag inte kommit ur pyjamasen än, hade sån fruktansvärd huvudvärk förut så trodde jag skulle bli ordentligt sjuk, men den har gått över nu & är fortfarande bara snuvig.
Känner för att hitta på något, men vet inte vad :s nåt förslag?

på fredag ska jag på möte på arbetsförmedlingen & det är väl det enda jag planerat inför veckan.
hoppas det dyker upp nåt mer kul. kanske ska ut på torsdag, men får se eftersom jag ska på mötet på fredag :P

/ Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar