tisdag 8 september 2009

I just wanna hear your voice, 24/7

Idag vaknade jag med ett leende på läpparna, det är härligt!
Nåväl, vad har hänt sen sist?
I onsdags hade jag & jj match, vi vann yihaa! ;D
Sen i torsdags va jag i skövde med mamma & brorsan & fick ett par nya skor :) sen kom Emma lite senare, vi hyrde 2 filmer & fixade grönsaker, chips & dipp & hade filmkväll :)
Emma sov över & på fredag förmiddagen gjorde vi typ ingenting, sen vid halv 4 hämtade vi Malin & drog in till bowlingen & bowlade lite :)
Efter det drog vi till donken & satt där typ 1,5 timma haha xD Sen blev det willys, lite planering & vi kom fram till att vi ville dricka san fransisco, så vi fixade allt till det, frågade jenny om hon kunde köra & så :) väldigt trevlig kväll inne på raggarparkeringen ;)

I lördags åkte jag ut till gökhem med mamma & pappa & fikade hos farmor, & jag är fortfarande Joels favorit ;)
Sen hem, duscha & göra sig iordning, hade väldig klädångest! Men det löste sig tillslut med hjälp från mamma & så körde pappa ner mig till tåget där emma satt & väntade :)
Vi åkte iväg till Skövde där mirres mamma hämtade oss :)
Vi spelade spel med Sabina, fixade oss, drack vin & käkade korv innan de va dags att dra iväg till Olstorp!
När refreshments började spela stog jag & tittade på alla som buggade, just då kände jag att jag gärna skulle vilja lära mig att bugga. så blev jag uppbjuden & buggade en låt, sen kom jag på varför jag inte velat lära mig att bugga innan, fy vad jag blev yr i huvet! helst slut & huvet kändes tungt som en sten, alldeles för mycket snurrande för min del! Tryckaren va mer lagom, det gick inte så fort & inte massa snurr! haha! xD
Sen va det dags att åka hem, käkade macka & la oss & tittade på Gustaf! :) Somnade rätt gott sen ;)
dagen efter gjorde vi inte så jätte mycket, tittade på Gustaf 2 & bara slappade! sen åkte jag hem, åt lite & hängde sen med in till stan för att titta när brorsan, jan & pappa spelade matcher :)

Igår hängde jag med Jenny & Emma upp till Töreboda & hälsade på skolan :) Träffade rätt många lärare & de va kul :)
Sen hade vi ångest om vi skulle käka på montana eller valvet, men blev en baguette på valvet tillslut ;) Sen tog vi ett strög på konsum innan vi drog iväg mot skövde. där va vi inne på media markt & sen Biltema :) lämpade av emma sen drog vi oss hemåt :)

Idag kanske jag ska till Skövde en sväng för att hjälpa mirre att kolla på skor, men får se om de blir eftersom mamma är jättesjuk, igen.
Ska iaf in till stan kl 18 & borra om mitt klot & imorgon är det träning :)

Nä nu ska jag käka klart min frukost sen lägga mig i sängen igen & kolla på film & kanske ringa ett samtal ;D

/ Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar