fredag 18 september 2009

Vi cruisar runt med volymen i våran bil

Frölunda fullkomligt krossade HV igår, härligt! Inte långt kvar tills Elitserien börjar nu :)
Idag ska jag till arbetsförmedlingen på möte & efter det blir det träning, sen kanske jag åker med Jenny ner till Göteborg, de beror på om hon orkar vänta på mig, träningen är slut 4 ;)

I veckan har jag mest tagit det lungt, i måndags va jag & Jenny på donken & firade att hon fått en tjänst på maxi ;)
I tisdags städade & tvättade jag bilen, sen åkte jag till Malin, blev lite flum sen hyrde vi film i taket lyser stjärnorna, mycket bra! & så käkade vi grönsaker med dipp ;d
igår gjorde jag inte så mkt, på kvällen vid 9 tiden drog jag mig ut till Jenny, kikade på film & sov över. Eller det va jag som kollade på filmerna, hon somnade som vanligt ;)
Sen igår fick vi för oss att åka till Skara, slöjddetaler sen gick vi runt på stan, hade lovat att ta med oss lillbrorsan hem från skolan. sen blev de glass på donken innan vi for hem :)
tack <3

I helgen har jag inget planerat, får helt enkelt se vad som händer :)
Nu ska jag föna håret!

/ Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar