torsdag 10 september 2009

Me oh my he's a lunchtime kind of a guy

Idag har jag vart redig & bakat chokladrutor, mums! :)
Vad händer idag då?
Jag har ingen aning, är lite täppt i näsan, men det är ingen större fara, värre med mamma som ligger här med 38 graders feber, jag vill inte bli sjuk!

I tisdags blev de ingen Mirre, va tvungen att fixa maten & så här hemma eftersom mamma är sjuk. Sen hängde Emma med mig till bowlingen där jag borrade om mitt klot, sen tog vi en glass på donken som vanligt ;)
Igår åkte jag & jenny iväg till skövde & träffade mirrepirre istället :) & hon hittade sig ett par gympaskor ;D
Sen åkte vi till media markt där jenny köpte sig en stereo & sen drog vi mot stan, där köpte vi donkenglass ;) sen hämtade vi tommy på stationen, sen åkte vi hem.
pappa lagade faktiskt maten igår, sen åkte vi in & tränade, gick väl sådär & de nya greppet känndes ungefär som de gamla. Ska ringa till min personliga tränare Vivvi snart, så hon får hjälpa mig att komma igång igen, det går verkligen inte bra just nu!

På lördag ska vi ha vår årliga kräftskiva tsm med Klevaborna, JJJ & Jimmy ;D
Tyvärr måste jag köra, meen de gör inte så mkt :p
Sen på söndag är de match igen :)

Nää nu ska jag hitta på nåt att göra, antingen slänga mig i sängen & glo på film eller duscha & sen göra nåt vettigt. Vilket låter mest lockande? Sängen & film! ;)

/ Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar