fredag 25 september 2009

I am not prepared to be strong

Bowlingen i Skara igår gick väl sådär, spelade väl ungefär på snittet, men det va svårspelat! Profilen är ju inte alls som i stan så det va svårt att ställa om sig! Så blev träning för mig & brorsan idag med, i stan ;)
Har fått ändra min stil helt, igen, så började med det idag, gick rätt bra :) Så ska fortsätta att öva på den!

Jaa, skulle gått upp kvart i 8 imorses för jag skulle hämta brorsan i stan, ställde klockan igår, men den ringde inte :s Så vaknade tjugo i 9 & fick lite bråttom in till stan xD
Blev även en sväng ut till Kinnarps innan bowlinen, blev en ny bh iaf :) Deras kläder är så jävla dyra. Hittade världens mysigaste kofta, men den kostade 498kr så det fick vara :s

Blev påkörda av några kundvagnar på parkeringen på PA:s förut med, haha usch. Han som körde dom smet, så vi fick gå in i affären & bajs, jag va den enda som såg hur han såg ut så fick gå in & kolla på övervakningsbanden för att kolla om de va han dom trodde. Men det va det inte, så vi fick polisanmäla & bajs. Det tog över en timma bara för att gå in & handla 4 saker ;)
Haha, men det är anmält iaf :p Så de kan gå :o

Käkade tacos förut, de va mums! Ska käka lite grönsaker med dipp lite senare :)
Imorgon ska jag nog åka till Emma, Pattiz kommer ju hem & hälsar på så måste ju träffa henne! :D Så blir de nog lite god mat & shopping! :)
Nä nu ska jag nog ta & sätta på en film, eller läsa :)

/ Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar