torsdag 10 september 2009

ingen plockar en maskros & ger åt en vän, den får stå där den står tills den dör

Jag skippade filmen & sängen förut & åkte istället & hämtade Toms bil, så jag städade ur den lite lätt & sen tvättade jag den, lite lättförtjänta pengar, jatack ;)
Sen åkte jag in & hämtade brorsan & så handlade vi. Nyss åkte jag ner med bilen till Tom & han blev nöjd! :)
Så känner mig rätt redig idag, så har en påse chips här som belöning ;D
Blir de & film ikväll :)

För övrigt håller jag på att få damp på vägarbetet här utanför, det åker hundra lastbilar förbi här i vanliga fall, men nu är det 5 gånger värre. Plus att dom håller på i korsningen så det är ett jäkla liv & det står trailar med grus överallt! Rena hinderbanan utanför på vägen.
Men en sak är bra iaf, bilarna kör inte alls så fort förbi här som dom gör i vanliga fall!

/ Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar