torsdag 24 september 2009

Now while I’m going under, I wonder where she’s at

Skövde igår gick rätt snabbt, Tommy valde tapeter på 5 min :o
sen köpte mamma & pappa en extern hårddisk på 1tb, så nu har dom allt mer utrymme ;)
sen käkade vi på wallmermans! mums, jag åt jättegod fläskfile med fetaost, tzatskiki & sprips! :)

Idag blir det träning i Skara, har aldrig bowlat där så ska bli kul :)
I morgon måste jag nog gå upp halv 8, buhu!
I övrigt så har jag inget planerat i helgen, fick ett sms nyss av malin som undrade om jag ville hitta på nåt imorrn, men just nu känner jag inte för de. Men de kanske jag gör imorrn x)
Mitt fritidskort går ut imorgon med, buhu :o

Nä nu ska jag chatta vidare, spela patiensduell med Leonard & sen ska jag lägga mig & läsa nån av mina nya böcker :)

/ Jennie

2 kommentarer:

  1. Nemen bowla i skara ;) Sist jag bowla där kom Bert Karlsson förbi, han brukar va där. så stod han o kolla på när jag spela! "stolt" haha :P

    SvaraRadera
  2. haha, ooh, jaa då blev du riktigt stolt va ;) hähä ;D
    men nä de va kassa banor :o haha, eller oljeprofilen va inte alls som i stan så det gick ju inte att spela xD

    SvaraRadera