måndag 31 augusti 2009

för jag hitta dom i sängen en fredagkväll

I lördags va de väääligt trögt att jobba & jag ville ge upp flera gånger. Men Malin puschade på & vi klarade oss fram till kl 1 när vi skulle sluta, blev en liten extra peng iaf :) Fick ihop till biljetten nästa lördag som va mitt mål!
Förfesten hos Mirre va rätt kul :)

Igår gjorde jag inte mycket nytta då jag hade väldigt ont i både ben & armar!
På kvällen va de dags för seriestart i bowlingen, gick väl sådär & vi förlorade, men vi deppar inte för de :)
På onsdag är det nästa match, då dom inte kunde på söndag, så då tar vi i igen!

Idag skulle jag sova ut, sov till kvart i 10 iaf. Vaknade dock lite vid 6 imorse när tommy gick upp av att jag hade kramp typ vid hjärtat, vääldigt obehagligt! :s Gjorde även skitont så jag skrek till & ropade AJ rätt ut.
När jag vaknade satt krampen fortfarande i, dock bara när jag tog djupa andetag. La mig på mage & efter en stund gick de över. Mamma sa att de inte va nån fara utan va nog bara att hjärtat fick lite dåligt med syre då jag låg ihopkurad på sidan.
Släppte sen när jag rätade ut mig & då kom antagligen all syre som behövdes fram :)
Men obehagligt som tusan & ont som fan gjorde de!

Sen låg jag kvar ända till halv 12, kikade på tv & bara myste med Felix :)
Sen satte jag mig vid datan & såg att jenny ville åka till Ikea, jag va inte sen med att haka på så slängde mig in i duschen, gjorde mig iordning & käkade frukost så drog vi iväg till Jönköping! :)
Köpte lite smågrejer till bilen på Biltema, Jenny köpte lite grejer på Ikea, käkade inne på A6 & drog ett strög på Maxi innan vi begav oss hemåt :)
Tack för en trevlig dag! <3

När jag kom hem så satte jag mig vad datan & här sitter jag än ;p
Käkade macka för ett tag sen & känner mig rätt trött nu, så ska snart lägga mig & titta på Bolt!
Har även skickat intresseanmälan & lite sånt till Norge, så hoppas på att få nåt napp, vill gärna prova på att arbeta i norge, tjäna lite pengar & samtidigt komma härifrån ett tag!

Har inte så mkt mera att skriva nu, så vi hörs en annan dag!

/ Jennie

2 kommentarer:

  1. Sökte också till norge, fast vet inte om jag är lika sugen på det som du verkar vara ;) haha :)

    SvaraRadera
  2. Haha, men tänk va skönt att få komma bort, tjäna ganska bra med pengar & sen kunna göra massa saker när man väl slutat ;)

    SvaraRadera