fredag 28 augusti 2009

miss you when i'm away

Mina planer för helgen förstördes hastigt igår när jag fick ett lätt jobberbjudande som jag inte kunde säja nej till, så ikväll & imorrnkväll ska jag jobba på matfestivalen med att sälja rosor.
Så alla måste köpa av mig ;) Mohaha!
Som sagt, eftersom jag inte har jobbat på hela sommaren så va jag ju tvungen att säja ja till detta, speciellt svårt är det ju inte & det är ju bara 2 kvällar.
Lite synd är det ju, eftersom jag hade sett fram emot festerna, menmen festa kan man göra när som hellst ;)

Idag väckte Tommy mig kl 8 & undrade om jag kunde köra honom till Skara för han hade försovit sig, så det va bara att pallra sig upp & köra honom. Sen sprang jag in på Coop i skara & köpte mina chips, som jag ska äta ikv innan jag åker till Skövde ;D

Nä nu ska jag göra nåt, kanske skulle smsa malin & berätta att jag inte kommer idag eller imorrn :o

/ Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar