måndag 24 augusti 2009

gunnilla köp en villa & bosätt dig på island någonstans

Kom nyss hem, har vart med Jenny & Emma i Skövde idag :)
Om 10 min ska vi åka iväg på bowlingträning, får se hur de går :p

Sen när jag kommer hem ska jag kolla om det finns nåra jobb att söka, sen skriva upp telefonnummer till lite olika företag & imorrn ska jag sätta mig & ringa runt lite.
Mamma har tvingat mig, får typ inte gå hemifrån igen förän jag ringt runt lite, va knappt hon släppte iväg mig idag.
Det är verkligen både för & nackdelar med att bo hemma.
Menmen, har ju sagt att jag ska ringa runt lite när skolorna börjat igen, & det har dom nu. Så lika bra att få det gjort så jag kan vara med Rebecca en dag i veckan :)
Sen är det fest hos Sanna på fredag, drar först med mig Jenny & Malin till Emma & börjar lite smått där, sen blire Sanna & sen matfestivalen ! :)
Sen sover vi hos Emma, åker hem en sväng på lördagen, sen åker vi till Skövde igen, fast denna gång till Mirre på fest, sen matfestivalen igen! Får se vart man sover :)

Nää måste dra mig in till stan nu !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar