lördag 29 augusti 2009

Highway to hell

Var faktiskt sjukt kul att jobba igår!
Började med att ta bilen till Skövde & var i tid, hade parkerat & va klar kvart i 8, så får jag ett sms, ny tid 21.00. Jag bara, va i helvete! Haha, sen kom jag på att jag kan ju åka till sannas fest en sväng, så åkte dit, mycket folk där ;p
Satt & tjöta ett tag sen åkte Jenny, Malin & Emma med mig in till stan, mötte tjommen jag skulle jobba för & så slutade det med att vi alla 4 sålde rosor! Haha! :)
Jag & Malin sålde tillsammans & det va väldigt roligt!
En överförfriskad Rebbecca & Jennifer kom fram & köpte rosor av oss ;D
Sen fick jag en ros av en hemlig beundrare ;)
Vid 1 tiden gick det väldigt trögt & vi började tröttna, tjugo i 2 gav vi upp & gick för att redovisa.
Idag ska jag & Malin sälja igen :)
Inatt kom jag hem runt 4, slängde mig i soffan med en påse chips & kikade lite på film innan jag gick & la mig. Snacka om att jag hade ONT i fötterna & benen!

Idag vaknade jag tjugo över 9, sen vid kvart i 11 åkte jag & hämtade Malin & Jenny så tog vi oss en tur till Axevalla marknad :) Köpte strumpor & ett armband ;)
Nu har jag tvättat håret, ska snart göra iordning lite mat :) Eller tror jag ska vänta lite & äta så sen som möjligt så jag står mig :P
Måste hitta på nåt att ta med mig & käka ikväll också, va så glad att jag hade macka med mig igår, satt verkligen fint vid halv 12 tiden ;)

Idag ska Jenny köra, så jag hänger med till Mirre sen kör Jenny in mig & Malin när vi ska jobba ;) Kanske tar en cider eller 2 så jag kommer igång lite ;)
Nä nu ska jag ta & föna håret, vi ses hos Mirre sen på stan ikväll ;)

/ Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar