onsdag 26 augusti 2009

kalle kalle kalle på spången

Igår fick jag nog av allt jobbtjat, så jag pallrade mig iväg till Mariestad & Rebecca för lite mys :)
Vi käkade pizza, sen moffade vi chips & dipp till Linas Kvällsbok, efter det drog vi ut på stan, inte mycket folk ute. Blev även en milkshake på donken & race med Mats! haha!
Sen drog vi hem & satte på en typisk tjejfilm, Leagaly Blonde! Rebecca somnade ;)
Men jag kämpade igenom hela filmen. sen när den va slut & jag lyckats få rebecca att vakna till så va vi båda pigga igen. haha, så vi gjorde oss iordning & la oss & snackade massa skit jättelänge :)
Idag sov vi ända till 12,45 & jag hade lite ångest över de :o men gick rätt snabbt över.
vi slängde oss i soffan i våra pyjamasar, tittade på tv & käkade glass!
sen kände vi att vi skulle ta tag i våra liv, tog med oss deras vovve & åkte ut till Ekudden för att gå en promenad. Vi orkade dock inte så länge eftersom dom blåste som fan därute.
sen gjorde vi inte så mkt mer innan de va dags för mig att åka med bussen vid 6.
Tack så jättemycket becca, detta får vi göra om snart igen! :)

När jag kom hem käkade jag vårrullar & fick skjutsa hem Tom. Nu ska jag hoppa in i duschen, för imorrn bitti ska jag köra mamma till KSS så då blir de ingen sovmorgon ;p

/ Jennie

2 kommentarer: