tisdag 11 augusti 2009

my mind is stuck on you

Ikväll ska jag på bio, Linje 1 2 3 kapad ska vi se, verkar spännande :)
I lördags va det som sagt fest hos Jenny, vi hittade ett gäng killar hos grannen som vi tog med över till oss, jag & Jennifer blev ganska fulla så vi la oss för att sova i båten men fick inte ligga kvar där.
Haha jaa det va en kul kväll, synd att vi aldrig kom in till stan, men vi får väl ta det nästa gång :)
sen i söndags åt vi den perfekta dagen-efter-maten: flobytahi! mums

igår smsade emma mig på morgonen & ville att jag skulle komma till skövde en sväng för att shoppa med henne, eftersom hon ska till grekland imorgon behövde hon lite nya kläder :)
så jag åkte dit, shoppade massor, eller emma shoppade & jag hjälpte till ;d köpte mig iaf äntligen ett par chinos, 80 spänn på rean :)
sen åkte jag tillbaka till stan för att träna bowling, gick väl sådär. 158, 113, 156, 123
jaa det går verkligen upp & ner!

idag gjorde jag scones till lunch & de va gott (:
nu blir det snart middag sen bär det iväg till Skövde & bion!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar