lördag 15 augusti 2009

"förlåt mig som jag bär mig åt, jag har requestat denna dumma låt"

Ååh, jag har sett fram emot nästa Drivers Open sen den förra i Maj, för jag skulle vara med & köra denna gången. Idag stog det i tidningen när nästa tävling var & såklart så är den nästa lördag kl,10. Självklart! Ååå jag blir så sur, varför ska de vara just den lördagen?!
Dom kan ju inte lägga tävlingen när jag är på semester heller! xD Jävla skit.. Nu måste jag troligen vänta ända tills nästa år ju..
bajs.

Jaja, ikväll kommer iaf Mirre, Jennifer & Malin hit :) Ska bli trevligt, vi ska käka pizza & bara ha lite mys innan vi drar in till Maratonrock.
Så jag ska städa mitt rum idag, lägga fram madrasser & bädda. Sen ska jag hämta Malin & sen hämta de andra två på tåget :)

Imorgon drar jag ner till Jenny i göteborg också :)
Nä nu orkar jag inte skriva mer..

/ Jennie

2 kommentarer:

  1. det var trevligt :D

    SvaraRadera
  2. mycket :D kul att du kom, får hitta på något snart igen! :D

    SvaraRadera