tisdag 18 augusti 2009

mamma pappa varför är det så kallt

Lördagskvällen blev mycket rolig :) Hämtade först Malin hemma hos henne, sen åkte vi ner & hämtade Jennifer & Mirre i Floby. Så drog vi hem till mig, spelade spel :) Sen blev det flobypizza innan vi dron in till Stan :) Va ganska mycket folk ute, kul att se :) Blev lite häng på "raggarparkeringen" dagnys, maratonrock osv ;p
Tack för en trevlig kväll tjejer!

I söndags körde jag in Jennifer till bussen, sen gjorde jag inte så mycket mer innan jag satte mig på tåget till Göteborg & Jenny :)
Hon hämtade mig där & vi drog ut till deras stuga, käkade lite god mat :) Sen blev jag sugen på glass så vi skulle ta ett strög & köpa, blev borta typ 1,5 timma x)
Sen la vi oss ute i lillstugan & jag frös som fan, men tinade upp efter ett tag ;)
Imåndags vaknade vi till liv vid 10 tiden, packade ihop, pallrade oss in & käka frukost sen åkte vi iväg till en Asiatisk affär där jag köpte vårrullar! Sen blev det även en orientalisk butik :)
Kul & dom äter massa konstigt :o Man blev lite chokad när man kommer fram till köttdisken & ser att man kan köpa ett fårhuvud, uuu äckligt..
Sen åkte vi runt lkite, handlade & drog oss hemåt, besökte Lidl i Alingsås sen åkte vi hem :)
Resten av kvällen ägnade jag åt att packa de mesta inför imorrn :)
Tack för en rolig utflykt ;D <3

Idag gick jag upp kl 8 för att åka in till Skövde & Becca! :)
Hon hämtade mig på stationen & aa hela dagen har flugit fram, hittat på massa små kul saker & bara varit :)
Mycket skönt! Sen lurade hon dit M också, kan ju disskuteras om va jag tyckte om det ;)
Mycket trevligt hade vi, tack :D

Sen jag kom hem har jag bara ätit, sen satte jag mig här & nu är klockan snart 9 & jag måste ta mig i kragen & packa klart!
Sen blir de sängen såfort jag har gjort de :)
Men aa hörs kanske på lördag om jag orkar, annars söndag ;D

/ Jennie

1 kommentar:

  1. De va kul som vanligt :) Vi får hitta på nåt snart igen :) Tack själv =)

    SvaraRadera