onsdag 12 augusti 2009

is it true, is it over

Filmen igår va jävligt bra, så gillar ni actionfilmer så rekommenderar jag den starkt!

Idag blev det väldigt spontant bestämt att vi skulle dra en sväng till kungälv, så vi åkte först & köpte kex på kexfabriken, sen åkte vi runt lite, käkade glass, spelade minigolf (jag kom 2a!) & fikade. Sen åkte vi till Alingsås & käkade kinamat, sen åkte vi längst med sjökanten & tittade, åh Alingsås är himla vackert! Dit skulle jag kunna tänka mig att flytta faktiskt!

Påvägen hem började jag kallsvettas & mamma sa att jag va jättevarm i pannan, har även ont i halsen så förkylning pågång kanske?
Har jag inte tid med, meen lika bra att det kommer än att gå runt & vara halvkrasslig, det hatar jag!

Ihelgen om jag håller mig frisk så ska jag nog dra in till maratonrock & kika lite :) Mirre & Jennifer kanske hänger med också isf :D
Sen på söndag drar jag nog ner till Jenny & hennes farmor i göteborg & sover där till måndag :)
Sen på tisdag ska vi hadla & planera för på onsdag drar vi iväg på semester! Ska bli så skönt att komma iväg ett tag ! :)
Nää nu orkar jag inte skriva mer, hade!

3 kommentarer:

  1. wiee:D vi åker snart:D

    SvaraRadera
  2. jaa :D fan va skönt att komma iväg lite! :D <3

    SvaraRadera
  3. det vore nog kul :D krya på dig! :)

    SvaraRadera