tisdag 5 april 2011

att det kan vara så bra som det är nu

har spenderat helgen med Rickard, jag har inte kÄnnt mig helt frisk sÅ vi har mest tagit det lungt. i fredags bowlade vi med pappa och brorsan och sen slappade vi med film resten av kvÄllen :)
i lÖrdags vaknade vi vid 2, hÄlsade pÅ hans pappa och sen spelade vi lite kort hemma med farmor och sen tittade vi pÅ Shooter och kÄkade chips, grÖnsaker och dipp :)
igÅr bowlade jag och jag spelade rÄtt bra sÅ vi fick med oss en poÄng :)
idag va jag och brorsan i SkÖvde, jag kÖpte 2parskor och han ett par :) sen Åkte jag till min sjukling Rickard med Ben&Jerry glass, stackarn hade jag smittat med min fÖrkylning :p

sen innan jag Åkte till jobbet kollade jag febern och jag hade 38 grader, men envisa Jennie gick och jobbade iaf, sÅ hÄr sitter jag nu, knaprar alvedon och kÄnner mig halvkass jjjj:o
fÅr vÄl hoppas jag klarar hela natten annars Är de vÄl bara att gÅ hem :)
hoppas skiten bryter ut ordentligt snart sÅ de fÖrsvinner:)
nÄÄ nu Är rasten snart slut, fÅr vÄl rycka upp mig nu och hoppas jag klarar resten av natten :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar