söndag 10 april 2011

Take a deep breath and just throw it away

Jaa då var ännu en helg över! Haft lite att göra, spenderat hela helgen med Rickard! Fredagsmys i fredags med massa gott! Igår va vi på 50årsfest i Ullene & idag har vi (mest han) vart bakis. Spelade match med, vi fick 2 poäng & jag fick 448 även idag! Roligt att de går bättre igen! :)
Nu kommer ja ginte få träffa Rickard förän på fredag för han jobbar eftermiddag i veckan :o
Haha illa!

Har vårservat min cykel idag, för jag ska cykla till jobbet ikväll serni ;) Haha, blir nog bra, lagt in massa ny musik på mp3n :) Är nog den enda som fortfarande änvänder mp3 eller? :)

Nää nu har jag väl inte så mycket mer att berätta mer än att jag är väldigt nöjd över min tumring!
Nej nu ska jag städa iordning lite här sen bara ta de lungt, om en timme är det ju dags att ge sig iväg!
Pusshejleverpastej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar