onsdag 20 april 2011

Its a wounderful suprice

hellojsan :)

sitter pÅ jobbet och har rast, yesyes!
igÅr sov jag till 2 sen Åkte jag ivÄg till skÖvde hem till mirres mamma sÅ Åkte vi och sabina in till stan. hÄmtade hennes balklÄnning, kÖpte smink, hÅrspÄnnen osv :) kommer nog bli bra!
sen va jag inne en svÄng pÅ kicks och kÖpte en parfym till rickard som han blev glad fÖr, jag Är vÄrldens bÄsta tjej som kÖper sÅ fina presenter ;) haha.

va hemma en snabbis och bytte om, till rickard och Åkte med han ut till marcus fÖr lite grillning, mums! :)

idag ska jag ut till farbror janbanan fÖr att prova hans rallyoverall och se om jag kan hitta nÅn hjÄlm som passar, fÖr jag ska Åka med som kartlÄsare fÖrsta maj :D dock Är vi bara fÖrÅkare fÖr dom fick inte va med och tÄvla eftersom det Är deras hemmabana, sÅ dumt! men ska ÄndÅ bli kul att fÅ Åka med och kÄnna pÅ hur det kÄnns, om det Är nÅn ide att skaffa licens eller  inte :)

ska sÄlja min stationÄra dator som Är ett halvÅr gammal om nÅn Är intresserad eller vet nÅn som Är :)

nÄÄ nu orkar jag inte skriva mer, jobbigt att knappa pÅ de hÄr smÅ tangenterna! hade gÖtttt sÅ hÖrs vi :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar