onsdag 27 april 2011

I saw an angel hidden in the dark

Sitter & lyssnar på Volbeat & bara tar de lungt :)
Idag när jag kom hem från jobbet käkade jag fruskost, bytte om & åkte sen & väckte Rickard, så åkte vi in till stan & skrev på kopntraktet på lägenheten, de närmar sig nu, härligt! :)

Sen åkte jag hem, somnade vid 9 & sov som en sten till kvart över 5 :)
Sen har jag duschat, ätit spagetti & rotat i garderoben. Packat några kartonger med porslin osv, men nu kommer jag inte åt så mycket mer. Nästa vecka ska jag & pappa gå igenom allt där inne & slänga all bröte vi inte ska ha, gött :)

Imorrn blir det en sväng till Jysk, läste på nätet att dom ska ha nån lagerrensning, så man kanske kan hitta nåt kul där :)

Nää jag är såå sugen på nåt, men vet inte vad :o aja, ska dra mig. Bara 2 nätter kvar på den här perioden, men ska bli gött att jobba lite "normalt" igen :)
Vi hörs! ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar