onsdag 6 april 2011

It's up to you now

När jag är sjuk blir jag sugen på allt, jag vill äta hela tiden! Då är det bra att inte ha så mycket hemma!
Men jag har ju fått dille på vanlijcola nu det senaste & ibland blir det MÅSTE HA!
Så bad brorsan köpa med sig det hem idag, men de fanns bara zero, & den dricker jag nu & den är inte alls så god som den vanliga! Nej usch, minus till den!




Idag har jag tittat på två avsnitt solsidan, & sen bara tv resten av dan samtidigt som jag broderat på min påskhandduk! En kyckling är nu klar & jag är stolt över mig själv att jag kommit så långt :)

Håller just nu på att titta på Gone In 60 Seconds, den verkar bra & både brorsan & Rickard säjer att den är bra så litar på det, så ska fortsätta titta på den nu!






Jag saknar Rickard nå hemsk! Han är min fina lilla gris! <3
Om jag känner mig bättre på fredag blir det att åka till han så han kan göra mig frisk, om han mår bättre också de klart, jag har ju smittat stackarn ;)

Nää ska fortsätta med filmen & tvinga i mig resten av colan här, hejhej!

2 kommentarer:

  1. Den filmen är mycket bra, ä förvånad över att du inte har sett den än? :O

    SvaraRadera
  2. Haha jaa alla bara, va har du inte sett den? Jag hade aldrig hört talas om den innan jag hittade den på tankafetast ,haha :p

    SvaraRadera