måndag 18 april 2011

I feel good

Hej! :D

Min fina Rickard kom & typ väckte mig idag, haha :) Sen va vi ute lite, grillade & bara myste :)<3

Helgen va rolig & igår spelade vi sista matchen, gick kasst :P Haha :)

Igår va jag & Rickard & kollade på en ny lägenhet, va & kollade på en i fredags också men den va inget för oss. Men igår va vi & kollade på Cissi & Jonas, & vi båda fastnade för den. Så på onsdag nästa vecka ska vi skriva kontrakt & den blir vår från 1a Juli! :) Spännande!

Imorrn ska jag till Mirres mamma & syster, vi ska hämta Sabinas balklänning & så ska vi köpa smink & lite sånt :) Om det inte blir försent blir det nog en sväng till Rickard efter de :)

Helgen är det väl bara Elmia på lördag som är planerat, sen får vi väl se mer vad som hittas på! :)

Nää nu ska jag dricka upp min cola, idag ser jag nästan fram emot att cykla till jobbet, inte lika kallt ute idag som igår! Imorse höll jag på att frysa rumpan av mig! Haha. Men va skönt att det är riktigt vårväder! Så som det vart idag skulle det gärna kunna vara hela sommaren för mig! Lite grönare bara, men annars har de vart perfekt tempratur & allt idag! :)


Längtar ut på sjön!


Nu vet jag inte va jag ska skriva mer, förlåt för den dåliga uppdateringen men blir aldrig av att jag skriver :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar