torsdag 7 april 2011

byebye hollywood hills forever

Heej!
Idag känner jag mig lite bättre! Såklart jag inte kunde hålla mig ifrån stan när det var vårmarknad idag, så följde med mamma & pappa för en snabb runda!
Blev en tumring, en ny klocka (skräll?), strumpor, godis till Rickard & Tommy & en present till mormor!

Så blev rätt trött av den svängen så nu har jag fått i mig lunch, & ska bara titta på film & ta de lungt resten av dan så kommer jag nog vara mycket bättre tills imorrn :)

Måste ju visa mina coola skor jag köpte i måndags med!





Min påskhanduk som jag håller på att brodera håller på att ta form, det är bara en kyckling kvar nu! Så den kanske hinner bli färdig till påsk iallafall, vi får väl hoppas :) Mormor skulle nog bli jätteglad om hon fick den!

Nää mu ska jag ring & höra hur Rickard mår, han har inte svarat på mitt sms så antagligen har han inte vaknat än, så det är väl dags nu, höhö!
Vi hörs :)

2 kommentarer: