tisdag 26 april 2011

Your'e a lovekiller

HEJ!

Helgen har vart jättemysig & det va superskönt att vara lite ledig! I Lördags va vi på Elmia hela dagen, åt årets första mjukglass på A6 & kollade på bilarna där ett tag innan vi begav oss hemåt, lite fika hos Cissi & Jonas sen hem. Tommy hade folk här hemma så duschade bara & hämtade lite kläder sen åkte jag hem till Rickard, sen myste vi bara med film på kvällen & somnade rätt tidigt, go påskafton faktiskt :)
I söndags ¨åkte vi hem hit, grillade lite & bara tog de lungt! Samma igår, åkte en sväng med bilen bara sen grillade vi med Jan & Jeanette på eftermiddagen. Rickard körde mig sen till jobbet på kvällen :)

Idag har jag träffat min fana Jenny! Va så längesen & jag fick en jättesöt nyckelring! Vi strögade & käkade donken, som vanligt ;)

Nu ska jag se om jag hittar nåt att äta  sen är de dags att åka till jobbet igen! Imorrn bitti ska jag & Rickard in till stan & skriva på kontraktet till lägenheten! Blir mer & mer kär i den nu ju mer jag ser den, kommer att bli jättebra det här tror jag!

Får se vad som händer till helgen, blir väl fest på lördag, dock får jag inte dricka så mycket för är ju Rallyt som jag ska åka med på söndag, så då får jag inte va bakis ;) Sugen på att åka till Tibro på lördag & kolla soffa, får se om jag får min vilja igenom & får med Rickard ;)
Hade bra så länge, jag ska försöka blogga oftare!


Min nya bil, va tycks? ;) haha, drömma måste man få göra!



Min Rickard är finast! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar