måndag 28 november 2011

God only knows

Hej!

Såg på fb att massa här från stan skrivit att de för en timme sen snöat :s Jag & Rickard har vart ute hos mamma & pappa, kom nyss hem & jag har inte märkt de minsann :o
Däremot hade vi strömavbrott en rejäl stund, så vi tände ljus & spelade yatzy :)

Aja, fick iaf med mig lite juldukar från mamma, så nu är alla de på plats, hihi :D
Bara några krukor & gardiner kvar då, haha :)
Fick med mig min lilla julgran, men när jag skulle sätta upp den va inte sladden med. Haha, får la hem & leta efter den nån da :)

Förresten vann vi matchen idag, mihih :D
Bara en match kvar nu då innan denna säsongen är slut :o

Nä jag har väl inte så jättemycket mer att berätta, jag & Jenny va i Skara idag en liten sväng & jag fick köpt lite grejer så jag förhoppningsvis kan få ihop lite mera julkort :)
Men blir ju inte av att jag pysslar nåt nu när det är dags för en eftermiddagsvecka på jobbet!

Aja nä nu ska jag sluta skriva strunt här & typ, jaa jag vet inte kolla tv som det bara är skit på :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar