lördag 12 november 2011

Pepsi är jobbig!

Imorse vaknade jag av ett jättebrak. Orkade inte kolla så somnade om. Så när jag gick upp fick jag se vad det var, jo det såg ut så här i tv rummet.


Blir skitarg, går ut i köket & där ser de illa ut med! Då har han vart uppe på spisen, häft ut alla sugrör. Sen vart uppe på fläkten, så det låg tandpetar överallt! Sockerkaret låg på golvet & de va socker överallt!
Ååååh, då va jag arg! Skällde på han. Sen när jag plockat iordning allt ringer jag mamma & säger att jag kommer med Pepsi idag & att hon får ta hand om han nu!! Haha :)

Men nu har jag & Rickard städat, han dammsög & jag har moppat. Såg lite roligt ut när Pepsi försöker anfalla moppen & springa över halt golv = alla tassarna åker åt varsitt håll! haha :D

Igår efter jobbet va vi hemma & firade pappa! Han fick sin arbetslampa han ville ha & lite lotter :) Fick go middag & sen goo tårta!

Idag ska jag iväg & handla lite sen när jag orkar. & ikväll blir det att dra bort till Sandra & Tobias för 20årsfest för henne :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar