måndag 14 november 2011

Söndagar är kassa!

På ett sätt hatar jag söndagar! Man tycker när man går upp, utan att behöva ställa klockan, att man bara ska ha en mysdag & inte göra nåt. Men man gör ju en jäkla massa ändå. Jag tvättar alltid på söndagar, för det är typ bara då jag hinner. Sen ska man laga mat, diska, vika all jädrans tvätt. Sen har vi alltid matcher på em/kvällen. Sen är ju dagen borta, så det är ju bara en stund där på förmiddagen man egentligen har tid att ligga & slöa i soffan. Haha påhitt de där med myssöndag!

Iaf, nu har jag duschat, innan de käkade vi tekakor & stekt ägg till frukost, mmm! :)
Funderar på om vi ska handla idag eller imorrn. Behöver egentligen inte handla förän imorrn, men vore ju gött att få de gjort. Aja vi får suga lite på den.
4 dagars vecka igen, mums! Fredag riktigt längtar vi efter, då ska vi ju åka till Ullared! :D Hihi Rickard går här & verkligen önskar de kunde bli fredag fortare! ;)

Nä kära vänner, här blir inga barn gjorda, ska väl klä på mig lite kanske :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar