söndag 6 november 2011

ja då ses vi på lördag nånstaaaaaaans

Vad hände? Jag som skulle ta tag i mitt liv idag, tvätta, baka, byta lakan osv. Jag har slängt in en tvätt, men nu har jag parkerat baken i soffan! Jag är seriöst helt slut i kroppen! Sovit dåligt för jag har ont i axlarna så har inte kunnat ligga bra. Åååh, hatar söndagar ibland! Men jag ska snart få nån grej gjord iaf, jag har övertalat mig själv att jag åtminstonde måste baka minst en grej! Så jag har nåt i frysen att bjuda på!

Nä jag har ingen feber iaf! Gött de, men har skitont i halsen :s Får äta mina strepsils & ge glad ut helt enkelt!

Aja, ska dra mig upp ur soffan nu, snart..

2 kommentarer:

  1. ja de är bäst att du baka så du har ntt att bjuda på när jag kommer;)

    SvaraRadera
  2. Haha ja men de har jag gjort nu, eller håller på ;)

    SvaraRadera