söndag 20 november 2011

Snart första advent!

Denna veckan har jag vunnit på både onsdags & lördagslottot! 64kr sammanlagt, de ni! Haha :D
Helgen har vart bra, men kort som vanligt.
Igår va jag & Rickard i skövde på dagen. Hittade ljusstakar, 2 halsdukar, lite blommor, Singstarmicar + spel & en Simpsonsbox som fick följa med oss hem! Så blev en riktigt lyckad shoppingtur!

Så nu är det adventspyntat & fint här med :)

På kvällen så va jag & Jenny på ljusparty hos Carro! Urmysigt med såna partyn tycker jag! Köpte en skitfin ljuslykta & några olika sorters ljus. Blev dyrt men de unnade jag mig ;)

Idag har jag tvättat, eller håller fortfarande på. Sen va vi & Jenny på dagsnäs på julmässa! Mysigt. Men va inte så jättekul, lite att kolla på och så. Fick iaf köpt en grankrans till ytterdörren!
Sen hem, käka & sen har de vart matcher! Derby Tommy,Tom - Pappa,Putte. Tommy & Tom vann, som väntat! Sen spelade Rickard & Katta, de förlorade. Sen spelade jag & Jimmy, vi vann!
Så efter kom Tommy, Mamma & Jimmy med hem på fika!
Nu har jag duschat & bytt gardiner i köket!
Hoppas nu att Ullared blir av på onsdag så jag får köpt julgardiner till de andra två rummen! Ser konstigt ut med ljusstakar & de vanliga gardinerna, haha!

Här kommer lite bilder på vårt mysiga adventshem :)











Mina söta gardiner! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar