fredag 18 november 2011

Julkänslor!

Jag längtar så efter att få sätta upp stjärnor & adventsljusstakar! Dock har jag bara 2 stjärnor till köket än. Men dom ska iaf upp på lördag! Ska till Skövde en sväng på lördag tror jag, så får väl se om de blir nån stake köpt då. Annars får vi kolla i Ullared på Onsdag :)
Vet dock inte om jag vill ha en lite större, två små eller en vanlig i var fönster. Ilandsprooblem, jag säjer då de!
Jo har ju en liten & mysig som jag köpt till byrån i  hallen! Den får också komma upp på lördag :D
Blir också lite pyssel med att sätta iordning adventsljusgrejen, men 4 levande ljus, lite mossa & några svampar! Åh vad jag längar, såå mys när lite sånt börjar närma sig & komma upp!

Nä nu är jag trött, åt lite glass nu när jag kom hem! Satt gött efter kvällens pizza!

Imorrn äre bowlingträning 14-15, kalas 17 & hinner vi så blir de bio kl 21. Annars får vi ta de en annan dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar