söndag 18 november 2012

It´s the most wounderful time if the year!

Kammade hem alla tre poängen på bowlingen idag, känns götttt!!
Annars har jag & Rickard inte gjort så jätte möe. Jag har tvättat lite & Rickard har satt upp mitt fina fågelbord! :D


Nu längtar jag efter julen! Baka massa julgodis, sätta upp alla stjärnor & stakar i fönstren, sätta upp tomtar, pyssla med smällkarameller, ha massa ljuvligt doftande hyasinter, sätta i nejlikor i apelsiner & hänga upp osv! Åh det är så mysigt med jul, älskar det!
Har en julig sak framme alla redan!
Fick en amaryllis av min kära mamma, som jag har i en röd kruka med lite rött & silvrigt glittergrejs över jorden :)
Kommer upp lite foton en dag!
Blir lite Ullaredsfynd med !


Nu har jag lagt mig i sänga & ska kika runt här lite te innan jag ska försöka sova :)
Puss&kramskumbanan!



En av förra årets underbara hyasint!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar