fredag 30 november 2012

Jag talar ut.

Nu har nog min kära Rickard fixat så jag kan ladda upp bilder igen :)
Hade dock ställt in mig på att starta en ny blogg, att för många minnen finns kvar här. Både bra & dåliga. När jag startade denna blogg va det i en väldigt deppig period.
Jag var hemma dryg 7 veckor från skolan, pga en deprission. Jag hade det struligt i mitt liv, jag trivdes inte hemifrån, jag ville bara vara hemma hos mamma & pappa. Jag tog mig igenom skolan fast det var fel utbildning för mig. Allt va väldigt depp, & jag skrev av mig mycket här på mig blogg. Inte allt kanske, det där med min typ av att gå in i väggen som jag hade, en typ tonårsdepprission, vet jag inte om alla vet om?

Men jag kan prata mer om det nu, men de va tufft för mig då.
Nu har jag hittat mig själv mer & vet hur jag har det i mitt liv. Jag har satt mig ner & tagit mig samman.
Om man ser hur jag mår psykiskt har jag nog aldrig mått bättre. Jag har fortfarande tendenser till att stressa, & så fort jag gör det får jag spänningshuvudvärk & jag måste lugna mig. Men vad sällan jag stressar nu, för bara ett halvår sen stressade jag asmycket! Så himla skönt att känna att jag blir tryggare i mig själv, särskilt på & i mitt jobb.

Sen har jag världens finaste kille, & jag älskar honom mer än någonting annat! Jag är så glad att jag fick dig Rickard, jag hoppas du vet & förstår att du är mitt allt
Du är verkligen det bästa som hänt i mitt liv! <3
& det är tack vare dig som jag kunnat slå mig ner & bli säker på mig själv :)

Men! Det finns massa fina minnen kvar här också!! Alla fina stunder jag haft med de bästa vännerna, allt jag & vi varit med om, resor & semestrar, fester & allt annat skoj!
Så jag kommer att fortsätta med denna bloggen & fylla på med massa mer roliga minnen!
Jag kommer inte att lova att den kommer bli deppfri, för jag har fortfarande massa deppdagar & jag måste få skriva av mig allt som tynger mig. & jag hoppas ni hjälper mig upp om jag hamnar i svackor igen!

Särskilt tack & massa pussar till Rickard, Jenny & Rebecca, ni finns alltid där för mig, jag äskar er allihopa nå otroligt!! <3






3 kommentarer:

  1. älskar dej med <3 tack för att du stog ut med mej i 2,5 år även om de var jobbigt i lägenheten. ;)
    psss<3<3<3

    SvaraRadera
  2. Naw Sötnos då!! Finns alltid här för dig om du behöver prata och jag saknar dig massor!!! <3 Älskar dig!! <333

    SvaraRadera