lördag 3 november 2012

Veckoresumé!

Oj har inte jag bloggat på hela veckan? Dåligt av mig!

Har jobbat eftermiddag, så har inte haft så mycket tid i veckan. Måndagen så tvättade vi bilen sen va vi på en visning av ett hus. I tisdags va jag inne & simmade med Jenny :) Onsdag handlade vi & torsdag spelade vi bowling.

Igår hade vi sovmorgon, jag bakade cupcakes som blev asfula! Sen åkte vi hem till mamma & pappa & lånade deras garage. Rickard bytte till vinterdäck medans jag städade innuti & bytte ut textilmattorna mot plastmattorna. Så nu är han redo för vintern :)
Sen blev vi kvar där & käkade middag & spelade spel hela kvällen :)

Idag har jag än så länge kollat på veckans avsnitt av Hela Sverige Bakar & kollat vad jag behöver köpa för julgardiner & adventslampor på Ullared. Så nu har jag fått det gjort med :)
Snart ska jag hoppa in i duschen & sen ska jag åka ner till farfar & tända ett ljus <3 p="p">Ikväll blir de Bond!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar