fredag 23 november 2012

Jul i vårt hus

Åh jag har längtat efter det här sen vi tog ner allt i början på året!
Så himla mysigt att hålla på att pynta!
Igår satte vi upp gardinerna & stjärnor/stakar. Idag har jag hängt upp lite kulor, pysslat med adventsljusstaken, bytt dukar osv.
Här får ni en liten bildbomb på hur det ser ut här just nu!
Har sån lust att pynta massa mera! Men nu blir de inget mer förän december.


Tvrummet, stjärnan fick jag i julklapp förra året av min moster.



Storarummet

De små stjärnorna köpte jag på Ullared, kommer inte ihåg va de kostade men ca 40kr? 





Denna köptes på Ullared förra året. Gardinerna är med därifrån & de gav jag 199kr för, tror jag.



Amaryllisen jag fick av mamma växer så de knakar! 
När den slår ut kommer den nog bli underbart vacker!



Inköpt på Chili last year, står i hörnet bakom fotöljerna i tvrummet :)



Köket. Enda stället jag inte bytt gardiner än, måste köpa nya först! 



Köksbordet :)



Hallen på andra våning 
Stjärnan köpte jag på ullared, typ 70kr



Kontoret



Gästrummet











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar