lördag 17 november 2012

pizzatime!

Hej kära vänner! :)

Igår va jag & bästa vän på Ullared! Blev massa bra att ha saker :)
Tack för en kanondag älskade vän! <3 p="p">
Idag har jag & Rickard haft en lugn förmiddag med sovmorron, våfflor till brunch & mys, tittat klart på Albert & Herbert med! :)
Sen åkte vi till Jula & handlade lite, hem till Rickards mamma & fikade sen förbi farmor & hämtade lite trasmattor :)

Nu har vi grejat lite grann, ska sätta igång & laga mat nu tänkte jag, blir hemmagjord pizza här ikväll :)

Jag ska även skriva ett inlägg om Sverige demokraterna & allt jävla snack som vart i veckan. & jag tror att jag är tvärt emot de flesta av er. Jag är på SDs sida!
Jag har vart arg hela veckan & ju mer jag läser eller hör om de här ju argare blir jag!
Men de orkar jag inte skriva om nu, de kommer nästa gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar