söndag 11 november 2012

Söndagsmys

Mamma, pappa & brorsan va här på middag idag, sen bowling :) Spelade helt okej idag, inga botten napp :)

Nu har jag & Rickard haft söndagsmys med chips, grönsaker, dipp, cola & skumtomtar framför Solsidan! Myyys!

Nu har jag laddat ner tis-tors avsnitt av halv åtta hos mig som jag missat. Så de ska jag titta på nu för Rickard har satt sig vid datorn & kommer sitta där nån timma :P

Måste bara berätta att igår va jag knappt utanför dörren! Så himla gött! Vi hade sovmorron till 12, käkade varma mackor, myste framför tvn, tittade på Taken & bara hade de gött! Sen fläskfilé på kvällen åh ja, ni fattar!
Så himla mysigt! Inte ofta jag har ro i kroppen att bara slappa en hel dag.
Avslutade kvällen med att kolla på Ice Age 4 :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar